Kontakt z serwisem kurierskim:
Jeśli dzwonisz w sprawie:
Statusu przesyłki
Sprawdź status proszę w okienku na stronie głównej naszej strony lub w zakładce "lista przesyłek klikając w pytajnik (odświeża się wtedy aktualny status).
Problemu z przesyłką (brak odbioru przesyłki, problem z doręczniem, przeadresowanie itp.)
Załóź proszę interwencję po zalogowaniu w zakładce Interwencja / Reklamacja. Są tam dostępne różne wersje problemów.
Telefonicznie udzielamy ogólnych infomacji. Większość interwencji wygmaga naszego kontaktu z danym przewoźnikiem przez co założenie interwencji na stronie jest najszybszą drogą do rozwiazania problemu.
Kontakt mailowy - [email protected]
Kontakt telefoniczny:
tel: 794 972 099 - numer czynny od poniedziałku do piątku, 9:00 - 15:00
W innych godzinach prosimy o kontakt poprzez e-mail: [email protected] lub poprzez formularz po zalogowaniu się do serwisu zakładka Interwencja / Reklamacja
Dane firmy:
Abakmedia Dariusz Widlarz [lepszykurier.pl]
ul. Główna 64
34-123 Chocznia
NIP: 551-233-99-45
ALIOR BANK
NR KONTA: 05 2490 0005 0000 4500 3409 0550