Wyceń i wyślij

Kontakt z serwisem kurierskim lepszykurier.pl


 

Jeśli dzwonisz w sprawie:

Statusu przesyłki 

Sprawdź status proszę w okienku na stronie głównej naszej strony lub w zakładce "lista przesyłek klikając w pytajnik (odświeża się wtedy aktualny status).

 

Problemu z przesyłką (brak odbioru przesyłki, problem z doręczniem, przeadresowanie itp.)

Załóź proszę interwencję po zalogowaniu w zakładce Interwencja / Reklamacja. Są tam dostępne różne wersje problemów.

Telefonicznie udzielamy ogólnych infomacji. Większość interwencji wygmaga naszego kontaktu z danym przewoźnikiem przez co założenie interwencji na stronie jest najszybszą drogą do rozwiazania problemu.

 

Kontakt mailowy -  [email protected] 

 

Kontakt telefoniczny:
tel: 794 972 099 - numer czynny od poniedziałku do piątku, 9:00 - 15:00
 

W innych godzinach prosimy o kontakt poprzez e-mail:  [email protected] lub poprzez formularz po zalogowaniu się do serwisu zakładka Interwencja / Reklamacja

 

Dane firmy:
Abakmedia Dariusz Widlarz [lepszykurier.pl]

ul. Główna 64
34-123 Chocznia
NIP: 551-233-99-45

ALIOR BANK

NR KONTA:    05 2490 0005 0000 4500 3409 0550