- W dniu 05.01.- realizowane są doręczenia jak i odbiory.
- W dniu 06.01.- oddziały oraz infolinia nie pracuje. Dzień wolny.
DPD praca 06.01.21r.
- Przesyłki nadane 05.01 będą doręczane w dniu 07.01
- W dniu 06.01 – firma nie pracuje.
Inpost- 07-08.11.20 Przerwa w działaniu infolinii.
Firma Inpost informuje, że w dniach 07-08.11.2020r. nastąpi przerwa w działaniu infolinii. Bezpośredni kontakt za pomocą aplikacji InPost Mobile, w chatbocie na Messengerze, za pomocą Google Asystenta oraz na stronie głównej inpost.pl. Nadawanie i odbieranie przesyłek będzie funkcjonować bez zmian.
DPD praca 10-11.11.2020r.
- 10.11- Paczki nadane w tym dniu będą doręczane 12.11
- 11.11- Dzień wolny od pracy.
Gls- praca w święta listopadowe.
Gls informuje, że w dniach :
- 30.10- Przesyłki nadane w tym dniu będą doręczane 02.11.20r.
- 31.10 – W tym dniu realizowane będą doręczenia z usługą SaturdayService. Nie będą realizowane odbiory.
- 02.11- Praca bez zmian.
- 10.11- Przesyłki nadane w tym dniu będą doręczane 12.11
- 11.11- Dzień wolny od pracy.
Inpost- prace serwisowe 31.10-01.11.2020r
Firma Inpost informuje o przeprowadzanych pracach serwisowych w dniach 31.10.-01.11.2020r. przez co może nie działać większość usług, również w naszym systemie. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość.
Możliwe opóźnienia w transporcie i doręczaniu przesyłek zagranicznych.
Firma Ups informuje o możliwych opóźnieniach w transporcie oraz doręczaniu przesyłek związanych z przywróceniem kontroli granicznych związanych z drugą falą pandemii w różnych krajach.
Możliwe opóźnienia w doręczaniu przesyłek zagranicznych.
Firma Dpd podaje do wiadomości, że spodziewane są wydłużone okresy doręczeń przesyłek w poszczególnych krajach. Są to m.in. Francja, Niemcy oraz Węgry. Utrudnienia są związane z drugą falą pandemii.
Szczyt paczkowy w firmie FedEx.
Informujemy, że firma FedEx od 01.11. 20r. do 08. 01. 21r. wprowadza czasowe dopłaty dla przesyłek niestandardowych w okresie szczytu paczkowego.
Zmiany w regulaminach firmy Inpost.
Informujemy, iż od dnia 08.10.2020 r. ulega zmianie regulamin świadczenia usług w firmie Inpost.
Zmiany w regulaminie Poczty Polskiej.
Od 01.10.2020r. Pocztex zmienia regulamin oraz cennik usług. Przesyłki nadawane z opcją ODBIÓR W PUNKCIE (maksymalne wymiary przesyłek do automatów paczkowych wynoszą 57,5x46x37cm) wprowadza się tolerancję 5% dla najdłuższego wymiaru przesyłki nadanej do placówek pocztowych oraz punktów partnerskich.
W regulaminie zostały doprecyzowane przepisy dotyczące opłat do przesyłek z żywymi ptakami i owadami. Nadawca zostaje zobligowany do wskazania identyfikatora płatnika w przypadku przesyłek z opłatą przerzuconą na adresata. Ponadto zostaje włączone nadawanie przesyłek w piątek do godz. 15.00 z usługą dodatkową DORĘCZENIE NA SOBOTĘ.
W regulaminie zostały zmienione przepisy , które wchodzą w życie z dniem 01.01.2021r. Zmiany dotyczą wprowadzenia dodatkowych usług w serwisie Kurier 48 takich jak: zwrot dokumentów, doręczenie do rąk własnych, potwierdzenie odbioru oraz sprawdzenie zawartości.
Szczyt paczkowy w firmie UPS.
Od 01.11.2020r. do 16.01.2021r. firma UPS wprowadza dopłatę w kilku krajach europejskich w okresie szczytu paczkowego dla takich usług jak: DUŻA PACZKA, ROZMIARY PACZKI PRZEKRACZAJĄCE DOZWOLONE LIMITY a także DODATKOWA OBSŁUGA DLA NIETYPOWYCH PRZESYŁEK.
Płatne materiały do pakowania.
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 01. 10. 2020r materiały do pakowania będą płatne w naszym serwisie. Poniżej ceny dla poszczególnych materiałów.
- Foliopak mały – 1x295x400mm -0,17zł netto /szt
- Foliopak średni – 1x350x450mm- 0,21zł netto/szt
- Foliopak duży – 1x450x550mm – 0,31zł netto /szt
- Koperta tekturowa – 3x250x345mm – 0,32zł netto/ szt
- Koszulka C5 – Kangurek – 1x175x235mm – 0,08zł netto/szt
- Naklejki z napisami OSTROŻNIE/UWAGA SZKŁO – 0,05gr netto/szt
Powrót usługi nadania i doręczenia w soboty w firmie DHL
Informujemy, iż od 05.09.2020r. zostaje przywrócona usługa nadanie w soboty oraz doręczenia przesyłek w soboty w firmie Dhl. Przypominamy również , że usługa jest dostępna dla wybranych kodów pocztowych.
Ups COVID-19
Firma Ups świadczy usługi dostaw w sposób regularny. Mogą wystąpić chwilowe opóźnienia w terminach doręczeń z powodu dużej ilości przesyłek. Ponadto firma informuje o wprowadzeniu dodatkowych kodów związanych z aktualną sytuacją. Przesyłki, które nie zostaną doręczone z powodu np. zamkniętego sklepu czy firmy zostaną zwrócone do nadawcy.
Przesyłki będą miały poszczególne kody:
- C5- to kod opóźnienia doręczenia przesyłki ze względu na sytuację awaryjną lub złe warunki atmosferyczne
- UPSID- z 11 cyframi nazwiska odbiorcy to kod przesyłek które nie muszą być podpisywane przez odbiorcę.